Novinky roku 2018 v Exchange4U
January 2, 2018
Pro tento rok připravujeme pro naše zákazníky několik příjemných novinek a změn. Ať už vylepšené administrační rozhraní, upgrade infrastruktury pro vyšší dostupnost, implementaci opatření pro ochranu osobních údajů (GDPR), ale i změny podmínek pro poskytování našich služeb.
Novinky v administraci
Nově bude možné přímo v administračním rozhraní upravit zvolený plán, požádat o navýšení prostoru či změnit kontaktní údaje ve firemním adresáři. V druhé vlně plánujeme přidat informace o využité kapacitě schránek a další příjemné drobnosti.
Připravujeme také modernizaci vzhledu administračního rozhraní nejen pro lepší podporu mobilních prohlížečů.
Vyšší dostupnost služby
Na pozadí připravujeme infrastrukturní změny, které nám pomohou zlepšit dostupnost služeb a provádět některé nutné odstávky i bez dopadu na koncové uživatele. Průběžně upravujeme také náš monitoring abychom dokázali odhalit možné problémy ze strany uživatelů a efektivněji jim předcházet.
Hlavní zásluhu na tom má pilotní nasazení služby ATOM, která bude v budoucnu zajišťovat sledování běhu i bezpečnosti našich služeb.
Boj s nevyžádanou poštou
V předchozím roce se mohli někteří zákazníci setkat se zvýšeným počtem nevyžádaných zpráv. Pravidelně nasazujeme aktualizace antispamové ochrany a maximálně se snažíme reagovat úpravou nastavení na aktuální spamové kampaně tak, aby bylo blokováno maximum nevyžádaných zpráv, ale zároveň nedocházelo k blokaci regulérních zpráv.
Tento boj je velmi náročný a věřte, že v tomto podnikáme maximum. Dokladem může být vyhodnocení na schránce na naší technické podpory, kde bylo za posledních 30 dní zachyceno a přímo smazáno 41 584 nevyžádaných zpráv, 114 zpráv skončilo v nevyžádané poště a pouze 9 zpráv nebylo vyhodnoceno korektně jako nevyžádané a byly doručeny.
Chápeme ale, že každá taková nevyžádaná zpráva neudělá den lepším. I proto bude tato problematika jednou z našich priorit.
Ochrana osobních údajů a GDPR
V současné době probíhá bezpečnostní a právní audit našich procesů a technologií, abychom vám mohli do května 2018 představit nová ujednání v rámci ochrany osobních údajů a vymezení právního základu našich služeb v oblasti nakládání s osobními daty.
Tuto povinnost na nás klade nová legislativa známá pod zkratkou GDPR. Ta ukládá nové povinnosti v oblasti ochrany osobních údajů ze strany všech podnikatelských subjektů napříč Evropskou unií.
Pečlivé vypořádání této problematiky na naší straně pomůže zajištění souladu s GDPR i na vaší straně. Pokud vaše organizace jakýmkoliv způsobem zpracovává osobní údaje (e-mailová a poštovní adresa, jméno, příjmení a další) o fyzických osobách (marketing, poskytování služeb, prodej), týká se tato povinnost i vás.
Potřebujete se o GDPR dozvědět více? Navštivte webové stránky gdpr.cz nebo nás kontaktujte. Konzultanti naší mateřské firmy vám mohou podrobněji představit problematiku této legislativy a pomoci i na vaší straně s ní zajistit nutné kroky pro dosažení souladu.
Změny všeobecných podmínek
Do května 2018 budou proto upraveny odpovídajícím způsobem i Všeobecné podmínky poskytování hostingových služeb společností KPCS CZ. Zde se změní identifikace poskytovatele služby, definice poskytované služby a práva a povinností nás jako provozovatele a vás jako zákazníků. Nemusíte se bát negativních dopadů, půjde především o modernizaci jednotlivých pojmů a změnu vůči nové legislativě v obchodním styku.
Tato zpráva je zároveň jedním z prvních oznámení připravovaných změn, o které vás musíme dle těchto podmínek notifikovat.
Aktualizace SLA
Upraveny budou také definice SLA, především na oblast vlastnictví dat s odkazem na GDPR a upraveny minimální nároky na používání našich služeb, kde budou nahrazeny již nepodporované klientské aplikace a operační systémy (starší verze Internet Explorer a Windows XP).
Závěrem
Věříme, že všechny tyto novinky budou pozitivní zprávou pro všechny naše zákazníky. Pro jakékoliv otázky jsme vám samozřejmě jako vždy plně k dispozici.
Dovolte nám také popřát jen to nejlepší v novém roce 2018!
Tým Exchange4U